Powered By Blogger

понеделник, 28 април 2014 г.

Скъпи мои приятели

Дайте ми света. Дайте го, аз ще го погълна целия и от сърцето ми ще завали щастие във всички посоки. Любов и усмивки ще се излеят върху ви и ще намокрят душите ви, и радост ще покълне в тях, като изгрев над морски хоризонт. Сервирайте ми света, нужда от прибори и подправки нямам, само вашата приятна компания е добре дошла, за да го споделя с всички ви. Защото, за да дадем, първо трябва да споделим, а след това да можем да приемем даденото ни, а аз като глътна света ще имам толкова много за даване, че по-добре елате повече, нека се съберем цялата “La Familia”, за да ни бъде весело. Скъпи приятели, такива, с които се познаваме отдавна и вие, с които тепърва ще се срещна или никога няма да видя. Всички вие, които ви има във всяка държава, на всеки континент, във всеки полюс, дайте ми света. Аз ще наточа вино, баба ни ще го сготви и нека празнуваме, да играем самба, под топлия летен дъжд от любовта ми към вас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар