Powered By Blogger

петък, 16 май 2014 г.

Сън

- Отворих клепки за пръв път и видях светлина в края на тунела.
-  А мен видя ли ме ?
- Ти си заобикалящата ме тъмнина. Опиваш ме с твоя мрак и ме обгръщаш в бездънните си пространства. Караш ме да летя… Ти си черният кладенец, на чието дъно е сърцето ми.
- Тогава каква е тази светлина? Коя е тя?
- Тя е то. Мъничък лъч, към който вървим прегърнати, който става все по-голям и по-голям, в чийто край ще изчезнем безвъзвратно.
-  Но аз не искам да изчезвам. Искам да съществуваме и да бъдем безсмъртни, заедно.
- Няма как да избягаш от щастието, любима. То вече, макар съвсем мъничко и неосезаемо, е покълнало вътре в теб.
- Нима ние и сега не сме щастливи?
- Ние сме влюбени любима, плодът на нашата любов е онази светлина, към която сме се запътили. Тя е нашето щастие.
Приближавахме се все повече и повече. Аз усещах, че тя се изплъзва от хватката на ръката ми, но продължавах да вървя напред. Наоколо бавно се развиделяваше, а светлината постепенно заслепяваше очите ни.  Вече усещах сладостната енергия протичаща в жилите ми, когато видях, че тя вече не е около мен. Беше светлина и щастие, но бях сам, нея я намаше. Нямах време да размислям какво я беше накарало да си тръгне от нас. Страх може би, навярно слабост или съдба. Единственото, което помня е, че усетих някаква студена, прорязваща тръпка по гърба ми и в следващия момент вече лежах на земята, сгърчен и с изцъкнали очи. Наоколо настана нищо...

Няма коментари:

Публикуване на коментар