Powered By Blogger

сряда, 27 ноември 2013 г.

Сладостно детство. Искам си липсите. Всичките

Какво ми липсва от детството. Много неща. Хората сме алчни, за миналите, хубави спомени. Любимите липси на детството изскачат изведнъж. Неусетно се сещате за нещо и се мъчите да го запомните на всяка цена. Вкопчвате се, като в съкровище, което току що сте открили, а вие сте пиратите. Меча ви е пръчка, куцате с единия крак, а окото го криете с ръка. Г.Г. ме подсети за една такава сладка липса. 
Липсва ми момента, в който съм си на село. Косовете кълват гроздето, пеят, а дядо ми се тюхка, но вече май се е отказал да ги гони. Слънцето препича. Звукове, жужене, миризми - всякакви. Най-вече на бабините мекици. Аз съм в старото корито и си правя "кефчета". Радиоточката съобщава нивото на река Дунав на български, френски и руски.... Имааа нема, имааа нема...

Няма коментари:

Публикуване на коментар